Kampagneleder
Mødrehjælpen
I rollen som kampagneleder hos Mødrehjælpen er jeg ansvarlig for den strategiske og kreative udvikling af fondens nationale indsamlingskampagner. Jeg leder det interne kampagnebureau i fundraising, hvor jeg har implementeret en designdrevet arbejdsproces, som kvalificerer budskaber og kommunikationsprodukter med afsæt i data, indsigter og kontinuerlige test.
Strategisk designer
IS IT A BIRD
I rollen som strategisk designer i et interdisciplinært team havde jeg ansvaret for at implementere en brugerdrevet tilgang til design og research. Jeg hjalp virksomheder og organisationer med at analysere og identificere innovationspotentialer, og formulerede narrativer til at kvalificere strategiske målsætninger og forandringsprocesser.
Art Director
We Love People
Min rolle som art director hos We Love People var fokuseret på kunder med komplekse problemstillinger. Jeg udviklede koncepter til patientværktøjer, rekrutteringskampagner, indsamlinger og tryghedsskabende aktiviteter. Mit primære arbejdsområde var indsigtsbaserede kampagner og kommunikationsprodukter til prægning af holdninger og adfærd.
Uddannelse
- Individual giving – mastery programme, Brightspot Fundraising
- Strategic Innovation – master level, IT-Universitetet i København
- Adfærdspsykologi og psykologiske valg, Københavns Universitet
- Reklame for lægemidler rettet mod sundhedspersoner, LIF Uddannelse
- Cand. Design., Kunstakademiets Designskole
- The European Film College
- Den Skandinaviske Designhøjskole
- HHX, Grenå Handelsskole